Friday, October 21, 2011

Funny Pinoy Jokes - Visayan Jokes 2

PAPA: nak paliti q ug suka...
ANAK: dli ko tay kay ngitngit man gud,...
PAPA: ayaw kabalaka nak kay naa man kai guardian angel....
ANAK: sya nalang papalita sa tindahan tay  kay isog man kaha na sya!!!



totoy; kul gisugo kong nanay kuhaon ang baboy..
tiyo: oi dong dako naman diay ka dong..dalia ras panahon sah...unsa na kang grade dong?
totoy: 4th year high school kul..
tiyo: aw, 4th year na diay ka?...unya unsa man imong planong kuhaon?..
totoy..ang baboy kul..






Usa ka pirata gi interview sa usa ka reporter...

Reporter: Nganong imong pikas tiil kahoy man?
Pirata: Ah, naigo ni sa bala unya giputul giilisan na lang ug kahoy.
Reporter: Imong toong kamot naa may hook?
Pirata: Ah, naputol ni sa espada diha nga duna kuy nakaaway.
Reporter: Unya imong pikas mata duna man nai itum nga tabon? (eye patch).
Pirata: Ah, naithan ni ug langgam unya nabuta.
Reporter: Ha? Makabuta diay nang iti sa langgam?
Pirata: Gilugud man gud nako sa akong toong kamut.






bogo vs. genius

genius_pre,lingaw2x ta,,,mangutana ko nmu kung di ka makatubag tagaan ko nmu og 5 pisos,kung ikaw mangutana og di ko katubag tagaan taka og 5 thousand pesos,,game?

Bogo:game!
Genius ika pila ang earth sa solar system?
Bogo (mitonol og 5 pisos sa genius)
bogo Sege ako napud,unsang mananapa nga 3 ra'y tiil,unya pag saka nya sa bukid nahimu og upat?
Genius (naghuna huna hangtud mi give up og mihatag na lang og 5K)
Genius unsa man di ai tubag ato pre?
Bogo (mihatag og 5 pisos)




Teacher : 1 book + 1 book ?
Student : 2 books
Teacher : 2 books + 2 books :
Student: 4 books
Teacher: 1,789,345 books + 23,658,298 books ?.
.
Student : LIBRARY




wahahaha





Son: Tay kasab-an ko ako maestro ganina!
Tatay: Ha! Ngano man?
Son: Ako gi kiss-san ako seatmate ganina!
Tatay: Anak gyud taka, liwat jud ka nako dah! Hehehe nya lami bah?
Son: pirteng lamea tay uy, gwapo kayo siya uy as in to the max!







Juan: Pre, kada gabii ko sige kuhiton sa akong misis. Unsay akong himoon?
Pedro: Ok ra ana pre! Unsa may problema  ana?
Juan: Hadlok ko, tulo na cya ka tuig namatay!





Lalaki:yaw og singgit kay rape ni!
Babae: Sige mosugot nalang ko basta ayaw lang ko patya.
Lalaki: Ok paghubo na!
Babae: pagkuha og dahon saging kay atong ihapin.
Lalaki: (bogo0n,Nagkuha dayon og dahon sa saging)
Babae: (nisutoy og dagan og nisinggit) PAGBODBOD DIHA ANIMALA KA!!

hahaha


Asawa: Love, gutom ko.
Bana: Unsa man imong gusto?
Asawa: Tagna-a
Bana: Burger?
Asawa: Layo ra...
Bana: Hotdog?
Asawa: Duol na...
Bana: Itlog?
Asawa: Hapit njud...
Bana: ahhh... UTAN?
Asawa: Ayyyy!!! wrong spelling....

hehehe...


Announcer: Ug karon atong tawgon ang unang contestant para sa " Awit Ng Tanghalan...
Ok, contestant # 1 unsa man imong kantahon?
Cont.# 1: ahm, kuan " Dahong Laya".
Anouncer: salamat kaayo ha... ug karon atong tawgon ang ikaduhang contestant.
Unsa man imong kantahon?
Con.# 2: Ahmm, " The Falling Leaves"
Announcer: Ok, salamat kaayo ha.. Ug karon atong tawagon nasab ang ikatulong contestant.
Unsa man imong kantahon?
Cont.# 3: Nah! Manilhig nlang ko oi, daghan naman kaayong sagbot...


Kulas:Tikya duha ra kitang mangape?Nganung naglinya nang lima ka tasa sa lamisa, naa ba tay bisita?
Tikya: Ay kulas syempre nakapalit ko ug 5n1 cofee.


Anak: Ma naka.answer ko sa pangutana sa akong maestra...
Mama: Wow... brighta sa akong anak oh... unsa may pangutana sa imong maestra dong
Anak:Kinsay walay assignment

hehehe...


Si juan og iyang mama nag,istorya samtang gkaon..

Anak: ma hapit ko ma.top 1 sa among klase...
Mama: nganong naka.ingon mn ka ana dong
Anak: Ang2x ma ang gi.tudlo sa akong maestra ang ako mang tupad... sus hapita nko...




sakop ug amo:

SAKOP: Lenti kang amoha ka! Imo kong gihimo nga tawo2x sa basakan, unya ako sweldo walay saka2x! kun mamatay ko, kinsa mopakaon sa akong pamilya, ikaw?
AMO: Eninglisa, kay patas-on nako imong sweldo.
SAKOP: Lightning you! Man2x me in the farm, my salary did not climb! If i die who will eat my Family, you?




mama: sus! ambot nlng gyud nmong bataa ka oi..
juan: ngano nmn sad?!
mama: kadako jud nim ug kaon.. alkansi kay ta sa kwarta ani dah.. awa ra gud imong lawas oh.. dako na kaau ka..
juan: SUS!.. unsa man ni si mama oi..
mama: ngano man mo supak ka??
juan: awa ra gud.! kun ang baboy nato mkaon og dako.. malipay ka.. kun ako gani, masuko ka.. kinsa man jud imong anak?? ako o ang baboy?!

No comments:

Post a Comment